خوش آمدید

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

سلام

یه سلام و درود خدمت هر کسی که به این وبلاگ سرزده و امیدوارم لحظات خوشی رو تو این وبلاگ

 بگذرونه .هدف از تاسیس این وبلاگ فقط ایجاد یه فضای  صمیمی بین دوستان بوده و امیدوارم این

وبلاگ هم به رشد کافی برسه و دوران اوجش رو شاهد باشیم .

خب من امروز نمیخواستم مطلب نویسی واسه این وبلاگو شروع کنم ولی مجبور بودم امروز با وجود

 اینکه نمره ی خوبی از درس ریاضیات رو تو دانشگاه هرمزگان بدست آوردم ولی به جرئت میتونم بگم

 که یکی از بدترین روزام بود .آخه اگه شما هم یه ترم کامل با دوستاتون انس گرفته باشین حاضرین

که از دستشون بدین.من که اصلا حاضر به ادامه ی این وضع نحس نیستم ...

فقط اینو میتونم بگم که این وبلاگ تمامی اتفاقات دانشگاه و عکسای دوستان را شامل خواهد شد

و در صورت رضایت خانم نقی زاده مدیر وبلاگ اصلیمون به اونجا منتقل میشه (باگذاشتن نظر لطفا

ما رو از سرزدنتون به وبلاگمون باخبر کنین خوشحال میشیم)

ممنون



نظرات شما عزیزان:

مژگان عبدزاد
ساعت1:49---29 مرداد 1394
سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری این مطلب رو پسندیدم خواستم به این خاطر تشکر کنم و اینکه داشتم وبلاگتون رو میدیدم متوجه شدم از سیستم های افزایش بازدید استفاده نکردید که ضعف بزرگی به حساب میاد نمونش http://link100.ir هست که واقعا این سایت تاثیر بسیاری بر آمارتون میزاره خلاصه از وبلاگتون خوشم اومد اینو گفتم که اطلاعاتتون بره بالا امیدوارم همواره موفق باشید.


aegag
ساعت22:33---11 بهمن 1391
aergae
re
r


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1389 | 18:14 | نویسنده : رضا و بروبچ |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.